ARZU KAPROL BERGDORF GOODMAN'DA

Avrupa sınırlarını aştı

Arzu Kaprol tasarımları Avrupa sınırlarını da aşarak New York'a ulaştı. Ünlü lüks mağaza zinciri Bergdorf Goodman, Arzu Kaprol markasını bünyesine kattı. Tasarımcıyla gerçekleştirdiğimiz mini röportajla yeni heyecanını konuştuk.

Röportaj: Manolya Fikri


Fotoğraf Bergdof Goodman Magazine'de yayınlanmıştır.

ELLE: Tasarımlarınızın Bergdorf Goodman'a kabul edilmesi nasıl gerçekleşti? İlk kez yolunuz nerede kesişti?
Arzu Kaprol: İlk görüşme New York'ta gerçekleştikten sonra Paris Fashion Week sırasında ofisimizi ziyaret ederek koleksiyonun ilk siparişini verdiler. Mart ayında bir Trunk Show gerçekleştirdik, başarılı geçen bu organizasyonun ardından iki line'dan farklı parçaları almaya karar verdiler. Bu sezon itibariyle başladığımız iş birliği New York'lu tasarım tutkunları tarafından beğeniyle karşılandı ve satışlarımız hızla başladı.

ELLE: Bergdorf Goodman Amerika'da yeni bir başlangıcı ateşleyecek mi?
Arzu Kaprol:
Şu anda Bergdorf Goodman ile Amerika genelinde ayrıcalıklı bir satış anlaşmamız var. Bu sezon için başka bir noktada yer almayacağız.

ELLE: Üç yıl önce Paris'te ilk sunumunuzu gerçekleştirmiştiniz. New York Moda Haftası'nda yer almak gibi bir hayaliniz var mı, markanızı orada görebiliyor musunuz?
Arzu Kaprol:
New York Moda Haftası'nda defile yapmayı şu anda düşünmüyoruz. Ama farklı sunum ve projeler gerçekleşebilir.

ELLE: Türk markalarının en büyük sorunu uluslararası arenada yer alamamak bunun için yolun başında olan tasarımcılara ne gibi önerileriniz var?
Arzu Kaprol:
İnanmak, çalışmak ve çalışmaya devam etmek.