BALMAIN TÜRKİYE’DEKİ İLK BUTİĞİNİ AÇTI

Balmain, Türkiye'deki iş ortağı Beymen ile ilk butiğini İstanbul Zorlu Center'da açtı.

Balmain İstanbul Zorlu Center, markanın kreatif direktörü Oliver Rousteing ve Studio AMV tarafından tasarlanan Balmain yeni mağaza konseptine uygun olarak hazırlandı.

Dinamik ve hızlı yapısıyla İstanbul’un lüks moda markaları için en iyi lokasyonlardan biri olduğunu söyleyen Balmain CEO’su Massimo Piombini, “Türkiye, uzun süredir olmak istediğimiz güçlü pazarlardan biri. Zorlu Center bünyesindeki butikler, marka konumlanmamızla ve sunulan hizmetler ise müşterilerimizin beklentileriyle  örtüşüyor. Balmain Kadın- Erkek RTW ve aksesuar koleksiyonlarını modaseverlerle buluşturacak olan Balmain İstanbul Zorlu Center butiğinin, markamızın bölgedeki güçlü büyümesine katkı sağlayacağına inanıyorum’’ dedi.

İlki bir yıl önce Milano da Via Montenapoleone’de müşterilerle buluşan yeni Balmain butik konsepti için, Balmain Kreatif Direktörü Oliver Rousteing’in yönlendirmesi ile, Studio AMV mimarları modaevinin Parizyen köklerine odaklandı.

Balmain’in yeni prototipinin pek çok yönden markanın koleksiyonlarının arkasındaki temel prensipleri yansıttığını belirten Rousteing, ‘’Her defile, Balmain’in eşsiz mirası ve ustalığına atıfta bulunurken, takımım ve benim için herşeyden önemlisi günümüz jenerasyonunun hayatına ve giyinme tarzına hitap eden tasarımlar yaratmak. Tüm Yeni butik tasarımlarımızda da söz konusu geçmiş ile modernliğin bileşimi göze çarpıyor. Parkeler, pervazlar, avizeler, perdeler ve aynalar klasik elementlere atıfta bulunsa da amacımız müze veya oyuncak bebek evi tasarlamak değil. Aksine, tarihi ögelerden yola çıkarak tasarımların modern ve en iyi materyallerden ustalıkla tasarlanmasına özen gösteriyoruz. Yeni butiklerimizin her zaman, Balmain ordusunun kendini evinde hissedeceği mekanlar olduğunu biliyorum’’ diyor.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.