BURBERRY’NİN İLK MONOGRAM KOLEKSİYONU

Riccardo Tisci’nin yeni koleksiyonunun yüzü Gigi Hadid oldu!

Burberry, ilk Monogram koleksiyonunu çıkarıyor! Kreatif Direktör Riccardo Tisci tarafından tasarlanan yeni koleksiyonun modelliğini Gigi Hadid üstleniyor. 22 Mayıs’ta Burberry mağazalarında ve internet sitesinde satışa sunulacak olan koleksiyonun kampanya fotoğrfları ünlü fotoğrafçı Nick Knight tarafından çekildi. 



Yeni reklam fotoğrafları için farklı kişiliklere bürünen Hadid, markanın farklı cinsiyetleri ve nesilleri giydirme amacını kampanyaya yansıttı. Stilist Katy England, Sanat Direktörü Saville, makyaj sanatçısı Isamaya Ffrench ve saç stilisti Gary Gill ile bir araya gelen Tisci, “Gigi ile uzun bir süredir çalışmak istiyorum ama doğru zamanı ve doğru projeyi beklemem gerektiğini biliyordum. Tüm ailesi için sevgim ve saygım sonsuz bu yüzden böyle özel bir kampanyada çalışmak çok güzeldi,” dedi. 



“Projeye çok fazla enerji ve tutku kattı, her karaktere sorunsuzca büründü. Bu özellikleri Gigi’yi zamanımıza şekil veren nadir kadınlardan biri yapıyor. Sadece güzelliğiyle değil, yeteneği, zerafeti ve azmi sebebi ile onunla yeniden çalışmayı çok isterim” diye ekleyen Tisci, yeni ‘Thomas Burberry’ logosunu geçtiğimiz yaz yayınlamıştı. Şimdiye kadar sadece fularlarda, tişörtlerde ve çantalarda görülen logo, artık her yerde olacak!



Burberry’de çalışmaya ilk başladığı zamanlarda arşivlere bakan Tisci, markanın kurucusu olan Thomas Burberry’e olan hayranlığını ortaya çıkarmak istemişti. Kurucunun isminin baş harflerini kullanan Tisci, dünün ve yarının yaratıcılığını bir araya getirdi. Giyimden aksesuara kadar seçenekler sunan Monogram koleksiyonunda ipek pantolonlardan, oversized tişörtlere, hoodielerden sneakerlara kadar birçok parça görebileceksiniz. 


Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.