BURBERRY'NİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK ADIMI!

Burberry, çevre dostu parçalarını etiketlemenin yanı sıra, çevre dostu materyallerden yapılmış 26 parçalık bir kapsül koleksiyon çıkaracak!

Burberry, her bir ürünün belirli sürdürülebilirlik gereksinimlerini taşıdığını göstermek için tüm önemli ürün kategorilerinde yeni bir etiketleme yapacağını duyurdu. Etiketlemenin piyasaya sürülmesi, ReBurberry Edit adlı, 2020 bahar koleksiyonunun sürdürülebilir malzemeler kullanılarak yeniden yaratılmış kapsül versiyonunun piyasaya sürülmesiyle aynı zamana denk gelecek.

Burberry Başkan Yardımcısı Pam Batty, ” Müşterileri etiketleme programımız aracılığıyla ürünlerimizin sürdürülebilir kimlik bilgileri hakkında daha fazla bilgi edinmeye davet ederek, girişimlerimizi ve sorumluluk gündemimizin amacını daha iyi anlamalarına yardımcı oluyoruz" dedi.

Yeni etiketleme girişiminde fıstık yeşili rengindeki etiketler, belirli bir giysinin temel sürdürülebilirlik unsurlarını ve marka tarafından belirlenen “olumlu nitelikler” kriterlerini nasıl taşıdığını gösterecek. Bu nitelikler, geri dönüştürülmüş iplerin miktarını, karbon emisyon standartlarına uygun teslimat ve işçilerin ücretleri gibi sosyal politikaları içeriyor. Burberry, 2022 yılına kadar tüm ürünlerinin birden fazla pozitif özelliğe sahip olmasını hedefliyor. Şu anda erkek ve kadın ürünlerinin sadece üçte ikisi en az bir olumlu özelliğe sahip.

İleriye dönük olarak ReBurberry Edit, trençkot ve montların yanı sıra gözlük koleksiyonu gibi imza parçaları da içerecek. Gözlükler, bio bazlı asetattan, hazır giyim ürünleri ise balık ağları ve endüstriyel plastik gibi atıklardan yapılan econyl adlı geri dönüştürülmüş naylondan yapılacak.

Marka, 2022 yılına kadar karbon nötr olmayı, yenilenebilir kaynakları kullanmaya geçmeyi ve sera gazı emisyonlarını %95 oranında azaltmayı umuyor.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.