BURBERRY’NİN YENİ LOGOSU

Markanın yeni Kreatif Direktörü Ricardo Tisci, yeni logo için ünlü sanatçı Peter Saville ile işbirliği yaptı.

İngiliz markada uzun süredir Kreatif Direktörlük yapan Christopher Bailey, geçtiğimiz sezon son koleksiyonunu sergiledi.

Burberry’den ayrılan Bailey’nin yerini alan Ricardo Tisci şimdiden markada değişiklikler yapmaya başladı.

 Ünlü İngiliz sanat direktörü ve grafik tasarımcısı Peter Saville ile bir araya gelen Tisci, Burberry için yeni bir logo tasarladı. Oldukça minimalist bir tasarıma yönelen ikili markanın logosuna modern bir yorum getirdi. Geçtiğimiz sene Raf Simons ile beraber Calvin Klein logosunu yenileyen Saville, daha önce Jil Sander ve Yohji Yamamoto ile de çalışmıştı. 

“Peter neslimizin en yaratıcı tasarım dahilerinden biri. Onunla beraber çalıştığım ve markamız için yeni bir görsel dil yarattığım için çok mutluyum,” diyen Tisci’nin yeni Burberry logosu, markanın Instagram hesabından yayınlandı. 

Yeni logonun yanı sıra yeni bir Thomas Burberry monogramı yaratan Tisci, bu tasarımı Eylül ayında Londra Moda Haftasında gerçekleşecek olan ilk Burberry defilesinde gösterime sunacak. .