GIVENCHY VE SANATÇI CHITO 15 NFT AÇIK ARTIRMAYA ÇIKARIYOR

Gelirlerin tamamı ‘The Ocean Cleanup’ vakfına bağışlanacak!

NFT formundaki dijital sanat eserleri günden güne daha çok değer kazanınıyor. Son dönemin en popüler konularından biri olan NFT’ler, modadan güzellik sektörüne kadar birçok beklenmedik markanın da ilgisini çekmeyi başardı. Clinique, Gucci ve Louis Vuitton gibi markalardan sonra Givenchy de NFT sektörüne giriş yaptı! 


Grafik tasarımcı Chito ile bir araya gelen Givenchy, 15 adet özel tasarımı açık artırmaya çıkarıyor. Resort 2022 koleksiyonu için sanatçı Chito ile bir araya gelen Givenchy Kreatif Direktörü Matthew Williams, özgün dijital karakterler yarattı. Modadaki ‘Metaverse’ gündemine uyum sağlayan Williams, NFT’ler hakkında araştırma yapmanın kendisini heyecanlandırdığını söyledi. NFT dünyasında aktif olan Chito ile bir araya gelmekten heyecan duyduğunu belirten Williams, bu sınırlı sayıdaki iş birliğinin oldukça doğal geliştiğini ekledi. 

OpenSea internet sitesi üzerinden açık artırmaya çıkacak olan Chito ve Givenchy tasarımlarından elde edilen gelirlerin tamamı okyanuslardaki plastiklerin %90’nını temizlemek için taahhütte bulunan ‘The Ocean Cleanup’ vakfına bağışlanacak. 

Dijital karakterler için bir araya gelen Williams ve Chito, Givenchy’nin koleksiyonlarındaki desenlerden ve silüetlerden ilham aldılar. Fransız moda evinin 4G logosunu eksantrik biçimlerde uyarlayan Chito, NFT dünyası için özgün karakterler yarattı. 

Resort 2022 koleksiyonu için Chito’nun imzası haline gelen karakterleri Givenchy tasarımlarına uyarlayan Williams, farklı sembollerin olduğu ceketler, hoodieler, sırt çantaları ve sneakerlar tasarlamıştı. NFT dünyasında giriş yapmak için birçok teknoloji şirketi ile bir araya gelen Givenchy, Aura Blockchain Consortium, Ledger ve Polygon gibi şirketler ile çalıştı. Modayı fiziksel dünyadan dijitale taşıma konusunda kararlı olan Williams’dan yeni ve inovatif iş birlikleri görmeye hazırlıklı olun!

Etİketler