MAJE 20. YILINI KUTLUYOR!

Maje, 20. Yılını yeni nesil sanatçı, fotoğrafçı, ressam ve video yapımcıları ile markanın temel unsurlarından yola çıkarak oluşturulan kampanya ile kutluyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 07 Şubat 2018
MAJE 20. YILINI KUTLUYOR!

Maje, yirminci doğum gününde yarını inşa eden geçmişi kutluyor. Markayı en başından beri şekillendiren detayları değiştirmeden moda severleri yaratıcı ve modern bir dünyaya sürüklüyor. Maje, genç kuşağa kendi modernite tanımlamalarını yaratma fırsatı vererek geleceğe ivme kazandırmak istiyor.

Yeni nesil sanatçı, fotoğrafçı, ressam ve video yapımcıları ile çalışarak, genç nesle markanın hikayesinde bir sonraki bölümleri yazma özgürlüğü veriyor. Kampanya üç temaya dayanıyor: Fas'ta dostluk, Paris'te aile hayatı ve İngiltere'de Aşk. Maje kadını kendini yeniden inşa eden bir kadın figürü çiziyor.

Dokuz sanatçı tarafından yaratılan Maje kadınını, aynı zamanda kampanyanın ilham perisi olan Yasmin Wijnaldum temsil ediyor.

Kampanya için zamanla değişmeyen değerlerden ilham alan serinin dostluk konseptli ilk çekimleri Fotoğrafçı Thurstan Redding tarafından, Fas’da Moyen Atlas Ouzoud şelalelerinde çekiliyor. İnsanlar arasında paylaşım ve özgünlük üzerine inşa edilen dostluğa ait kırılgan ama güçlü bağlar canlı ve doğal karelerle aktarılıyor. Karelerin çekildiği mekanlar ise Maje markasının kurucusu Judith Milgrom’un kökenlerine atıfta bulunuyor.

Paris’in kişiliği ve Parislilerin aile hayatı, Mark Peckmezian'ın samimi ve doğal karelerinde hayat buluyor. Maje markasının doğduğu Paris şehrinde fotoğrafçı modern bir ailenin bir çok farklı anını yakalıyor. Marka ile moda severler arasında olan bağı aile ilişkisine benzeten Maje, Peckmezian’ın karelerinde bağımsız bireylerden oluşan ancak güçlü bağlarla birbirine tutunan bir aileyi hayal ediyor.

Kampanyanın son mottosunu ise “Aşk” oluşturuyor. Coco Capitan tarafından hazırlanan illüstrasyonlarla hayat bulan fotoğraflar aynı zamanda Frances Wilks resimleri ile birlikte sergileniyor. Markanın 40’ın üzerinde ülkeye yayılan geniş ağını temsil eden kolaj çalışmalarında kişisel, sanatsal ve modern fotoğraflar dikkat çekiyor. 

Kampanya, dünyayı görsel bir kolaj olarak sunan video yapımcısı Simon Cahn tarafından yönetilen samimi bir film ile Maje’ın yaratıcılığı sembolize ediliyor. Maje’nin sembolü kalp figürünün el çizimi versiyonuna yer verilen çalışmanın mottosu ise “Geleceği Hayal et”...


ETİKETLER
SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Türkiye 25 yaşında!

Mayıs sayımızda ELLE dergisi global kodlarıyla bir araya getirdiğimiz kendi alanlarında çok başarılı tam 8 isim ve 8 marka var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.