NET-A-PORTER KADINLAR GÜNÜ İÇİN 20 TASARIMCI İLE BİR ARAYA GELDİ

Sektörün 20 yaratıcı kadını, kendi kadın gücü anlayışları üzerine tişörtler tasarladı…

Sektörde 20. senesini kutlayan Net-a-Porter, hem yıldönümünü hem de 8 Mart Uluslararası Kadınlar Günü'nü kutlamak için 20 tasarımcı ile bir araya geliyor. 20 tasarımın yer aldığı özel bir tişört koleksiyonu hazırlayan Net-a-Porter, ‘Women for Women International’ vakfı ile 3. kez bir araya geliyor. Tişörtlerin satışının gelirlerinin tamamını kadınların gelişimi için çalışan vakfa bağışlayacak olan Net-a-Porter; Stella McCartney, Gabriela Hearst, Alexa Chung, Isabel Marant, Amina Muaddi, Carine Roitfeld, Jimmy Choo, Rotate, Bernadette, Rosie Assoulin, Staud, The Attico, The Range, The Frankie Shop, Ganni, Nanushka, Charlotte Tilbury, Cecilie Bahnsen ve Roxanne Assoulin ile işbirliği yaptı. 

Stella McCartney, Isabel Marant ve The Attico Tişört Tasarımları (Net-a-Porter)

Tüm markalardan ve tasarımcılardan, kendi kadın gücü fikirlerini yansıtmaları istendi. The Attico, kadınların kendi bedenlerinde rahat hissetmelerini yansıtırken, Stella McCartney’nin tişört tasarımı kızkardeşliği ve kadın birliğini yansıttı. $52 ila $295 arası olan tişörtlerin fiyatlarını tasarımcıların ve markaların kendileri belirledi. Kadın birliğini, gücünü ve desteğini yansıtan her bir 20 tişört tasarımının arkasında farklı bir mesaj var!



“Bu Net-a-Porter için çok anlamlı bir proje” diyen Net-a-Porter Başkanı Alison Loehnis, “Sektördeki yaratıcı kadınları bir araya getirerek Women for Women International vakfı için yardım toplayabildiğimiz için onurluyuz” diye ekledi.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.