NOONOOURI MARKALARIN YENİ GÖZDESİ

Influencer'lar gittikçe daha da dijitalleşiyor. Noonoouri bir anda ismini çok duymaya başladığımız bir digi-blogger.

Noonoouri ile tanışın! Moda dünyasının yeni gözdesi belki de Lil Miquela gizemine ışık tutacak olan dijital karakter.

18 yaşındaki Noonoori, Paris’te yaşıyor.

İlgi alanları arasında güzellik, lüks, moda, yaşam tarzı, gezi var. Sosyal sorunlara da sessiz kalmayan Noonoouri, geçtiğimiz günlerde Maria Grazia Chiuri ile tanışarak Dior’un İlkbahar Yaz 2019 Crusie defilesine davetli oldu. 
Marka ajansı Opium’un Artistik Direktörü Joerg Zuber tarafından 1 Şubat 2018’de yaratılan Noonoouri en yeni sosyal medya ikonu. İnsansı özellikleri ve ilgileri ile gelişen teknolojinin en yeni göstergesi Noonoouri tam bir yıldız! Stili ve son trendleri takip etmesi ile kısa zamanda binlerce takipçisi olan dijital karikatür Versace, Louis Vuitton ve Supreme gibi markaların ilgisini çekti. 

Fransız Moda Editörü Carine Roitfeld ile kısa bir video çeken Noonoouri’nin ünü hızlıca yayıldı. Dior, Instagram’dan paylaştığı resimde “Tatlı, meraklı ve gerçekçiliğe ilginç bir alternatif olan Noonoouri, Cruise 2019 şovunda Dior’un Sonbahar Kış 2019 koleksiyonundaki bej elbise ile göz kamaştırdı. Bu hafta sonu özel davetlimizin Instagram hikayelerini kaçırmayın!” dedi. En azından Lil Miquela’nın aksine, Noonoouri’nin gerçekten sanal bir karakter olduğuna eminiz!


.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.