TOMMY HILFIGER'IN DENİZ TUTKUSU

Tommy Hilfiger 35. Yıldönümünü ilkbahar 2020 Tommy Hilfiger Icons kadın giyim koleksiyonuyla kutluyor.

Tommy Hilfiger, markanın 35. yıldönümünü, denizci temasını esas alan tasarımların yeni yorumlarının yer aldığı 2020 TOMMY HILFIGER ICONS kadın giyim koleksiyonu ile  kutluyor. Koleksiyon, markanın arşivlerine dönerek deniz temasından esinlenilen tasarımlara yeni yorumlar getiriyor. Koleksiyonun kampanyasında uluslararası süper modeller Winnie Harlow, Candice Swanepoel ve Hannah Ferguson başrolü üstleniyor.


Tommy Hilfiger’ın deniz tutkusundan ilham alan İlkbahar 2020 TOMMY HILFIGER ICONS serisi, zamansız temel parçalara eğlenceli ve şık yorumlar getiriyor. Gözü daima modanın geleceğinde olanlar için tasarlanan koleksiyonda üstün kaliteli, giyilebilir klasikler fark yaratan sofistike stillerle sunuluyor. Premium özellikler arasında desen üstü işleme ve şık dış giyim siluetleri yer alıyor. Klasik TOMMY HILFIGER kırmızı, beyaz ve lacivert renk paleti, serinin genelinde hakimiyet kurarken blok renk uygulamaları beklenmedik dokunuşlar katıyor. TOMMY HILFIGER ICONS, genç ruhuna ve maceraperest stillerine rağmen markanın DNA’sına sadık kalıyor.

Uluslararası süper modeller Winnie Harlow, Candice Swanepoel ve Hannah Ferguson, bugünün Tommy hayranlarının paylaştığı motivasyon, tutku ve iyimserliği temsil ediyor. Dünyaca ünlü yetenekler, kendi aralarında yaklaşık on yıldır Tommy Hilfiger defilelerinin ve marka hikayesinin parçası olmaya devam ediyor. Oliver Hadlee Pearch tarafından çekilen kampanya, tüketicileri kendi bireysel stillerini özgüvenle kucaklamaları, Tommy yorumlu giysilerle kendilerini moda aracılığıyla ifade etmeleri için teşvik etmeyi amaçlıyor.


Etİketler
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.