#text>
#text>
Gülşah Öztürk
#text>#text>
#text>
#text>ELLE okurları için kısaca kendinizden bahseder misiniz?
Mango'nun kurucularından Nahram Andic'in kızı ve Violeta by Mango'nun kurucusuyum. Daha önce Mango'da farklı pozisyonlarda görev aldım: Önce depolardan sorumluydum, daha sonra Arap ülkeleri için koleksiyon satın alması yaptım. Şu anda da Violeta by Mango koleksiyonunun direktörlüğünü yapıyorum. #text>
#text>
#text>Violeta koleksiyonunu oluşturmaya nasıl karar verdiniz?
Amcam Isaac Andic, yaptığımız bir toplantıda farklı bedenler için çalışma yapmak istediğini belirtti ve benden bir araştırma yapmamı rica etti. Piyasa araştırması yaptığımda modayı takip eden 40-52 beden kadınlar için giyilebilir güzel seçenekler olmadığını gördüm ve bunun üzerine hemen çalışmalara başladım. İlk prezentasyonumuzu hem koleksiyon çizgisi hem de oluşacak mağaza konseptini tanıtarak yaptık ve yönetimin çok hoşuna gitti. Bunun üzerine çalışmalarımıza devam ettik ve Ocak 2014'ün ortasında koleksiyonu satışa sunduk. #text>
#text>
#text>
Violeta by Mango koleksiyonunu nasıl tanımlarsınız?
Violeta by Mango koleksiyonu mutlu olan, kendine güveni tam, kıvrımlarıyla barışık kadınların koleksiyonu. Koleksiyonda her zevke hitap edebilecek, günün her farklı zamanında kullanılabilecek parçalar var. Gündüz koleksiyonunda renkli ve cıvıltılı, akşam içinse daha sade renklerde şık parçalar bulunuyor. Özellikle kalıplar üzerinde çok ince bir çalışma yaptık ve kalıpların müşterilere tam oturması için çok uğraştık.~ #text>
Bu koleksiyonu oluştururken nelerden ilham aldınız?
İlham kaynağım her şey olabiliyor: Yaptığım bir seyahat, gördüğüm bir tablo, dinlediğim bir müzik. Bu koleksiyonda da bana hayatı yaşatan ve hayattan zevk almamı sağlayan her şey bir ilham kaynağım oldu. #text>
#text>
‘40+ olan kişiler giymemeli' dediğiniz şeyler var mı?
Biz stil sahibi kadınlar için ürünler yapıyoruz. O yüzden de bir kadının, kendine yakıştırdıktan sonra ve kendini içinde mutlu hissettikten sonra giyemeyeceği hiçbirşey olmadığına inanıyoruz. #text>
#text>
#text>Mango'nun Türkiye'deki gelişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?
Türkiye pazarı bizim için çok önemli. Gerek markamızın önceki deneyimlerinden gerekse markamız kurucularının Türk olmasından dolayı Türkiye'de yatırım yapmak bizim için her zaman planlarımızın içinde olan bir unsur. O nedenle Türk kadınlarının bu koleksiyondan çok keyif alacağına inanıyoruz ve bu yönde gerekli bütün çalışmaları yapıyoruz. #text>