VIRGIL ABLOH’UN İLK LOUIS VUITTON KAMPANYASI

Bebeklik, Çocukluk ve Yetikinlik...

Geçtiğimiz sene Louis Vuitton’un erkek giyim Kreatif Direktörü olan ünlü Off-White kurucusu ve tasarımcısı Virgil Abloh, moda dünyasında şok etkisi yaratmıştı. Popüler kültürün en çok konuşulan tasarımcılarından biri olan Abloh, Louis Vuitton’un kadrosuna katılarak beklentileri yükseltmişti. Fransız marka için ilk defilesinden sonra ilk kampanyasını yayınlayan Abloh, İlkbahar 2019 için farklı bakış açılarından ilham aldı. 



Üç farklı bakış açısını yansıtan kampanya, “Bebeklik, çocukluk ve yetişkinliği” temsil ediyor. Çocuk gelişiminden yetişkin bir erkek olmaya olan yolculuğu anlatan yeni kampanya fotoğrafları Inez & Vinoodh tarafından çekildi. Bebekler, çocuklar, gençler ve yetişkinlerin yer aldığı kampanyada Mohamed Bourouissa tarafından yapılan “The Painter’s Studio” eserine yer verildi. Fransız sanatçı Gustave Courbet’in 1855’te aynı isimli tablosundan ilham alan eser; farklılık ve bütünlük mesajını veriyor. 



Abloh, İlkbahar 2019 defilesinde bir araya getirdiği 1500 öğrencinin yarattığı gökkuşağı spektrumunu kampanyasına Raimond Wouda’nın “School Teens” çalışması ile yansıttı. Renkli tişörtler giyen bir grup gencin, farklılıklarını kaybetmeden bir bütün olmaları anlatıldı. 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.