YENİ DADA

Leitmotiv, her zaman önde giden sanatı, giyilebilir haliyle sunuyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 14 Eylül 2014
YENİ DADA



<#text>


<#text> Fabio Sasso ve Juan Carlo, Leitmotiv markasının iki dahi ismi. Sanat işlerinin satılabilir ürünlerle evlendiği en popüler çalışmaların sahibi olan Fornasetti'yi andıran tasarımları, şimdi Midnight Express'te satılıyor. İkiliyle, butiğin Bebek'teki yuvasında, sanatı ve modayı konuştuk.


<#text>


<#text> Bu ikili nasıl bir araya geldi? Aldığınız farklı eğitimler size nasıl avantajlar sağladı?


<#text> Her şey çok doğal olarak, aslında biraz da eğlencesine başladı. İkimiz de üniversitedeydik. Birimiz sanat tarihi, diğerimiz resim bölümündeydik. Sanat ve modayı bir araya getirmemiz çok kolay oldu. İkili olarak çalışmanın avantajı iki farklı bakış açısına sahip olmak ve bu mükemmel şekilde işlerimize yansıyor. Bitmek tükenmez bir karşılaştırma var devam eden.


<#text>


<#text> Moda sektörünün içinde yer alan iki sanat aşığı için moda mı daha öncelikli yoksa sanat mı?


<#text> Bizim için önemli olan çağdaş moda sahnesine yakın durmak. Önümüzdeki yolda karşımıza çıkan ilhamları dikkatlice dinliyoruz. Trendleri olabildiğince taze ve doğal şekilde işlemeye çalışıyoruz. Elbette tüm bunları kişisel dokunuşla taçlandırıyoruz. Sanat ve moda iki farklı alan. İkisinin de kuralları, mantıkları ve amaçları birbirinden farklı. Bizce sanat ve moda birlikte ilerlemiyor ama sanat modaya yön veriyor. İkisinin ortak noktası, müthiş bir iletişim sağlayabilmeleri.


<#text>


<#text> İlhamlarınızı nasıl yönlendiriyorsunuz? En çok nelere odaklanıyorsunuz?


<#text> İkimiz de çok meraklıyız. Farklı alanlarda araştırma ve yatırım yapıyoruz: Tasarım, fotoğraf, mimari, resim, sinema ve görsel sanatların hepsi. Yaratım sürecimiz her zaman değişmez girdilerden oluşuyor.


<#text>


<#text> İstanbul sizi etkilemiş olmalı... Deneyimlerinizden biraz bahseder misiniz?


<#text> İstanbul, birçok farklı kültürü bir araya getirdiği için bizce Türkiye'nin en ilginç şehri. İlham, tarih ve kültür kaynıyor. Ama elbette hepsini keşfetmek için çok fazla zamana ihtiyaç var.


<#text>


<#text> Son olarak, hareketli moda sahnesinde ayakta kalmanın ipucunu bizimle paylaşır mısınız?


<#text> Bizim gibi bir markanın, ürettiği parçalarıyla insanlardaki duyguları harekete geçiriyor olması müthiş bir his. Bu yüzden de yaptığımız işte, çok dikkat ettiğimiz pazarlama stratejileri kadar araştırmaya da önem veriyoruz.


<#text>


<#text> SILA GÜVEN

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

Baharı Hande Erçel ile karşılıyoruz.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.