YENİ SEZON LEVI'S

Avrupa Kadın Merchandising&Tasarım Direktörü'yle yeni sezonu konuştuk.

Bu sezon alıştığımız klasik modellerine çok daha renkli ve eğlenceli parçalar ekleyen, bizi markanın da ait olduğu yer olan Palm Spring'e götüren Levis'ın yeni koleksiyonunu, markanın Avrupa Kadın Merchandising & Tasarım Direktörü Ilse Van Alsenoy'la konuştuk. ‘Hayat felsefem asla olduğum yerde durmamak' diyen Alsenoy'dan yeni koleksiyonu dinliyoruz.

Modanın sizin için anlamı nedir?

Moda son derecede güçlendirici ve benim için herkesin kişiliğinin bir uzantısı gibi. Modadan beslenerek iyi hissetmek ve bu hissin seni güçlendirdiğini bilmekse harika bir duygu! Ben kendi adıma bunun için çok çaba sarfetmeye de gerek olmadığını düşünüyorum: Sadece bir jean pantolon yeterli olabilir. (Gülüyor.)

Moda endüstirisinde çalışmaya ne zaman karar verdiniz?

En başından beri! Levis'ta yaklaşık 20 yıldır çalışıyorum. İlk başladığımda Araştırmacı Asistan görevindeydim ve şimdiki rolüm Avrupa Kadın Merchandising&Tasarım Direktörlüğü. Benim hayat felsefem asla olduğun yerde durmamak.  



Levis'ı nasıl tanımlarsınız?
Öncelikle Levis'ın çok enerjik bir marka olduğunu söyleyebilirim. Ekip olarak yeni ve popüler olanı takip ederken eskinin kabul gören tekniklerinden de asla vazgeçmiyoruz. Bu da bizi kökleri 1873'lere dayanan b ir marka olarak güvenilir kılıyor.

Genelde nelerden ilham alıyorsunuz?
Markanın mirası bizim için büyük bir ilham kaynağı. San Francisco'daki geniş arşivimiz gerçekten de şirketin kalbi diyebilirim. 1886'daki kampanya görüntülerimizden, 1890 yılında üretilen dünyanın en eski jean pantolonuna kadar geniş ve ilham verici bir potansiyele sahip.

Jean ve diğer kumaşlar arasındaki fark nedir?
Jean, diğer birçok kumaşa göre daha serttir ve zor giyilir, ama esneme özelliği olduğundan giyildikçe üstte daha iyi durur. Eski jean'lerimizi daha çok sevmemizin ve giymemizin nedeni de budur.