KABIZLIK İÇİN 10 ÖNERİ

Tuvalete çıkmakta zorlanıyor ve kolayca uygulanacak, doğal yöntemler arıyorsanız

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 14 Kasım 2014
KABIZLIK İÇİN 10 ÖNERİ
<#text>Tuvalete çıkmakta zorlanıyor ve kolayca uygulanacak, doğal yöntemler arıyorsanız işte size 10 öneri:


<#text>


<#text> 1- Sabah aç karnına ılık su içmeyi deneyebilirsiniz. Ilık su, bağırsak peristaltizmini uyarır. Kahvaltıdan önce tüketeceğiniz birkaç kuru meyve bağırsakların çalışmasını sağlayacak, sizi rahatlatacaktır. Aynı zamanda güne güzel başlamış olacaksınız.


<#text> 2- Tuvalet ihtiyacını uzun süre ertelemeyin. Gün içerisinde her gün aynı saatte tuvalete gidin ve biraz vakit geçirin.


<#text> 3- Her öğününüzde posa içeren bir besin bulundurun, besinlerin posa içeriğinden faydalanın.


<#text> 4- Ekmeğinizi tam tahıllı, kepekli, çavdar tercih edin ve tüketeceğiniz makarna, pilav gibi besinlerin kepekli olanlarını tüketin.


<#text>


<#text>


<#text>~6- Günlük 3-5 porsiyon meyve tüketmeyi ihmal etmeyin.


<#text> 7- Çiğ ve pişmiş sebzelerden her öğünde bir miktar mutlaka tüketin.


<#text> 8- Kabuklu sebze ve meyveleri kabuğunu soymadan (tüketilebilenleri) tüketin.


<#text> 9- Yeterince su (en az 8 su bardağı) ve sıvı gıdalar tüketmeyi ihmal etmeyin.


<#text> 10- Düzenli egzersiz yapın. Fiziksel aktivitenin artması, kalın bağırsak hareketlerinin düzenli olmasında etkilidir.

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

ELLE Mart Sayısı Çıktı!

Baharı Hande Erçel ile karşılıyoruz.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.