Fendi İlkbahar-Yaz 2024

Kampanyada, erkeksi kullanışlılık ve rahatlık, kadınsı bir gösterişle bir araya geliyor.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 02 Şubat 2024

Fendi Couture ve Kadın Giyim Sanat Yönetmeni Kim Jones, "Roma'dayken, her gün kulaklıklarımı takarak otelden Kolezyum'a yürüyorum. Bu, yol boyunca gördüğüm Fendi karakterlerinin yer aldığı hayali bir filmin müziklerini dinlemek gibi" diyor. 

"Roma'da rahatlığın ve başkalarının ne düşündüğünü umursamamanın bir zarafeti var; bu gerçek bir lüks. Bu koleksiyonda bunu yansıtmak istedim. Kendileri ve kendi yaşamları için giyinen kadınlarla ilgili, bunu Silvia ve Delfina'da her zaman görüyorum. Önemli olan bakılma gösterisi değil, giymenin gerçekliği ve beraberinde gelen güven ve şıklıktır. Önemli olan bir şey olmak değil, birisi olmaktır."



Sıradanlığın güçlendirildiği ve olağanüstü hale geldiği bir Roma; tarihler, geçmişin günümüze dönüşmesiyle iç içedir ve umursamaz kişisel stil, kullanıcının iç dünyasını yansıtır.

Fendi İlkbahar-Yaz 2024 Kadın giyim kampanya videosunu moda tutkunlarının beğenisine sunuyor.
Koleksiyonda Kim Jones, kusurluluğun daha insani bir mükemmelliğe dönüştüğü ve lüksün, kıyafet ve aksesuarların kullanıcıya kendisi gibi davranmasını sağladığı konfor ve sessizlik güveninde bulunduğu, bir Roma özgürlüğünü sunuyor.

Fendi'nin imzası olan ikilik duygusu (Dualizm) koleksiyona nüfuz ediyor. Eş zamanlı olarak pragmatik ve eğlenceli, erkeksi terzilik ve en iyi oğlak tiftiği gibi malzemeler, ipek ve örgülerle birleştirildiğinde daha akıcı ve kadınsı bir duyarlılığa uygulanıyor. Kısacası, kullanıcının kişiliği göz önünde bulundurularak, erkeksi kullanışlılık ve rahatlık, kadınsı bir gösterişle bir araya geliyor

 


SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

ELLE Şubat sayısı Çıktı!

Bu ay kapağımızda 2024'e farklı ve çok heyecanlı başlangıçlarla giren Eda Ece var.

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.