ZAYIFLAMAK İÇİN YEMELİSİNİZ!

Kilo verebilmek için bazı besinleri mutlaka yemelisiniz. Detaylar haberimizde.

Kilo vermek için yemek yemeyi azaltmanız gerektiği doğru, ama aynı zamanda mutlaka yemeniz gereken besinler de var. İçinde bulunduğumuz ramazan ayı, detoks yapmak için harika bir zaman! Biz işinizi kolaylaştırmak adına, kilo vermek için mutlaka tüketmeniz gereken besinleri derledik.

1. Somon Balığı
İçerdiği protein, omega-3 ve az miktardaki yağ oranıyla, size hem enerji verecek hem de metabolizmanızı hızlandıracak.

2. Salatalık
Su oranı oldukça yüksek olan salatalıkları, yalnızca salatalarınızda değil aynı zamanda aralarda atıştırmalık olarak da tüketebilirsiniz. Üzerine tuz dökmeyin dememize gerek yok herhalde!

3. Çilek
Canınız tatlı istediğinde, çilek benzeri meyveleri tüketebilirsiniz. Yapılan araştırmalara göre, çilek yediğinizde bir sonraki öğünde daha az kalori alıyorsunuz.

4. Fındık
Kavrulmamış fındıklar, karın bölgenizde yağlanmayı azaltabilecek doymamış yağlar içerir. Aynı zamanda, lif, folik asit ve potasyum açısından da çok zengindir. Ama tabii ki, bir öğünde bir avuçtan fazla yememeniz gerekiyor.

5. Yumurta
Protein açısından en zengin gıdalardan biri olan yumurtayı kahvaltıda tükettiğinizde, günün geri kalanında daha az yiyorsunuz.

Eğer bu yaz sıcaklarında, canınız dondurma tarzı kalorisi yüksek ama hepimizin sevdiği tatlılardan isterse, yoğurdun içine küçük küçük doğradığınız çilekleri, kavrulmamış badem ve fındık gibi sevdiğiniz kuru yemişleri atıp dondurucuda dondurabilirsiniz.

Yazı: Ahsen Çelik

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.