ZAYIFLAMAK İÇİN YEMELİSİNİZ!

Kilo verebilmek için bazı besinleri mutlaka yemelisiniz. Detaylar haberimizde.

ELLE ONLINE ELLE ONLINE 07 Temmuz 2015
ZAYIFLAMAK İÇİN YEMELİSİNİZ!
Kilo vermek için yemek yemeyi azaltmanız gerektiği doğru, ama aynı zamanda mutlaka yemeniz gereken besinler de var. İçinde bulunduğumuz ramazan ayı, detoks yapmak için harika bir zaman! Biz işinizi kolaylaştırmak adına, kilo vermek için mutlaka tüketmeniz gereken besinleri derledik.





1. Somon Balığı


İçerdiği protein, omega-3 ve az miktardaki yağ oranıyla, size hem enerji verecek hem de metabolizmanızı hızlandıracak.





2. Salatalık


Su oranı oldukça yüksek olan salatalıkları, yalnızca salatalarınızda değil aynı zamanda aralarda atıştırmalık olarak da tüketebilirsiniz. Üzerine tuz dökmeyin dememize gerek yok herhalde!





3. Çilek


Canınız tatlı istediğinde, çilek benzeri meyveleri tüketebilirsiniz. Yapılan araştırmalara göre, çilek yediğinizde bir sonraki öğünde daha az kalori alıyorsunuz.





4. Fındık


Kavrulmamış fındıklar, karın bölgenizde yağlanmayı azaltabilecek doymamış yağlar içerir. Aynı zamanda, lif, folik asit ve potasyum açısından da çok zengindir. Ama tabii ki, bir öğünde bir avuçtan fazla yememeniz gerekiyor.





5. Yumurta


Protein açısından en zengin gıdalardan biri olan yumurtayı kahvaltıda tükettiğinizde, günün geri kalanında daha az yiyorsunuz.





Eğer bu yaz sıcaklarında, canınız dondurma tarzı kalorisi yüksek ama hepimizin sevdiği tatlılardan isterse, yoğurdun içine küçük küçük doğradığınız çilekleri, kavrulmamış badem ve fındık gibi sevdiğiniz kuru yemişleri atıp dondurucuda dondurabilirsiniz.





Yazı: Ahsen Çelik

SON HABERLER

Dergide Bu Ay

ELLE Temmuz-Ağustos Sayısı

ELLE Temmuz-Ağustos Sayısı

ELLE Temmuz-Ağustos sayısı 80 sayfalık ELLE Style Awards 2024 eki ile birlikte çıktı!

BU SAYIDA NELER VAR?

E-Bülten Aboneliği

E-bültenimize şimdi abone olun,
magazin dünyasındaki tüm gelişmelerden anında haberiniz olsun.