HUZURLU BİR İZOLASYON SÜRECİ İÇİN 10 MEDİTASYON UYGULAMASI

Derin bir nefes alın ve kötü düşünceleri aklınızdan atın!

‘Normal’ bildiğimiz her şey şu sıralar alt üst olmuş durumda. Rutinlerimiz tamamen değişirken stres ve anksiyete seviyelerinin yükselmiş olması çok normal! Ancak belirsizliklerin olduğu bu süreçte bazı şeyleri kontrol edemeyeceğimizi kabul edip pozitif düşünmeye başlamamız şart! Ellerimizi sürekli yıkayıp, dışarı çıkmak zorunda olduğumuz zaman maske takıp, C-Vitamini takviyelerini eksik etmeyerek fiziksel sağlığımızı güçlendirmek için elimizden geleni yapıyoruz. Peki ya ruhsal sağlığımız? Tüm bunları yaparken mental sağlığınızı atlamak olmaz! Sağlıklı bir beden için hem ruhsal hem de fiziksel sağlığımıza dikkat etmeliyiz. Bunun için de iyi bir uyku ve huzurlu bir zihin şart!

Son zamanlarda uykusuzluk problemi yaşıyorsanız bunun sebeplerinden biri yaşadığınız stres veya anksiyete olabilir. Daha önce hiç meditasyon yapmadıysanız veya uzun bir süredir meditasyonlara ara verdiyseniz, telefonunuza yüklediğiniz uygulamalar ile yeni bir başlangıç yapabilirsiniz. Sadece karantina sürecinin getirdiği stres için değil, günlük yaşamın yarattığı huzursuzlukları gidermeyi hedefleyen meditasyon uygulamaları kişisel gelişiminize odaklanıyor. Özgüveninizi artırmakta yardımcı olan ve kişisel problemlerinizi aşmanızı destekleyen uygulamalar ile zihninizdeki tüm negatif düşünceleri atabilirsiniz. Meditasyonun yapabileceklerini küçümsemeyin! Tıpkı bedenimizin harekete ihtiyacı olduğu gibi beynimizin de egzersize ihtiyacı oluyor. Beyin yogası olarak görebileceğiniz meditasyon uygulamalarını fotogaleride görebilirsiniz…