İpekyol Değişiyor

Markanın Tasarım Direktörü Hilal Tunç değişimi anlattı.


ELLE: Bunun anlamı ne? Türk kadını zayıfladı mı? Ve bunu nasıl tespit ettiniz?
H.T.: Küçük beden parçalar daha çok satmaya ve ilk tükenenler olmaya başlayınca durumun farkına vardık. Bu, modellerede olumlu yansıdı. Beden ne kadar küçülürse, detaylar da o kadar ön plana çıkıyor ve model kendini belli ediyor. Sonuç olarak görüntü zarifleşiyor.

ELLE:
Renklerin çoğalması bir kenara, yeni İpekyol bana daha flörtöz ve seksi geldi.
H.T.: Evet, artık daha flörtöz ve seksi, ancak aynı zamanda zamansız. Bu arada, daha seksi derken, günün her saatine ve farklı mekanlara uygun bir çekicilik üzerine odaklandık. Etek boyları biraz kısaldı, dekolteler biraz daha belirgin oldu…Yeni İpekyol’a bu tür minik detayları ekledik. Bir başka önemli yenilik de, koleksiyon sayımızın artması. Artık müşteriler mağazaya her girdiklerinde yeni ürünler bulabilecekler. Bitmedi, bir üçüncü yenilik de “fast fashion”la ilgili oldu. Dünyadaki bu akıma ayak uydurmaya karar verdik. Sezon içinde bile, dünyada veya Türkiye’de herhangi bir yenilik olduğunda, buna yeni parçalarla cevap vereceğiz ve bunu hemen mağazalarımıza yansıtacağız.